جلسه با معاونت محترم پرورشی اداره آموزش و پرورش نیشابور

جلسه با معاونت محترم پرورشی اداره آموزش و پرورش نیشابور

همواره حضور مسئولین جهت تقویت و تشویق دانش آموزان به کارهای فرهنگی موثر بوده . از این جهت ، با هماهنگی رئیس مرکز ، جلسه ای با معاونت محترم پرورشی و تربیت برنی آموزش و پرورش نیشابور و کارشناسی محترم سازمان دانش آموزی در محل اداره آموزش و پروزش برگزار شد .

جناب آقای قاضی ، معاونت اداره در این جلسه به تشریح مطالبات اداره از مرکز پرداختند و گفته شد یکی از کار های حیاتی مرکز باید حول محور عترت شناسی باشد و برای هر مناسبت فرهنگی و مذهبی تدابیری اندیشیده شده باشد .

آقای قاضی آمادگی آموزش و پرورش را برای همکاری مستقیم با مرکز اعلام کرده و جهت تثبیت حسن نیت اداره به این گونه مراکز ، قول برگزاری جلسات مرکز در کانون شهید باهنر شهرستان و استفاده از امکانات آنرا به اعضای مرکز دادند.

در این جلسه آقای فارسی ، کارشناسی محترم سازمان دانش آموزی پیرامون هدف دیگر مرکز که دفاع مقدس و شناختن ارزش های والای انقلاب اسلامی است ، صحبت کردند و خاطراتی از شهیدان بزرگوار ارائه کردند.

امیر رضاقلی، رئیس مرکز مهدویت در این جلسه ، به ارائه گزارش کار یک ماهه مرکز پرداخته و مسئولین مرکز را به معاونت اداره معرفی کرده و خواستار ارتباط بیشتر دانش آموزان با اداره شد.

امیدست به نتایج صحیح ، مدّبرانه و خوبی برسیم. انشاء الله تعالی




|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : مسئول هماهنگی انجمن
تاریخ : شنبه 12 بهمن 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: